Tambah Power

Tambah Saiz Zakar

Minyak Urut Zakar

Alat Besarkan Zakar

Cincin Zakar

Tahan Lama

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Payudara

Pink Nipple

Ketatkan Faraj

Tingkatkan Nafsu Wanita

Pelincir Faraj

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah

 

 


AGEN DAN DROPSHIP DIPERLUKAN BERMINAT!!! SILA HUBUNGI KAMI ATAU KLIK SINI SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN




 

Sila SMS ACC Ke 0197850475 Untuk Dapatkan Cara Bayaran & Akaun No.


http://www.abangonline.com/Free-Shipping-LG-300x300.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Petua Ketatkan Faraj

 

Petua Hilangkan Jerawat

 

Cara Mengatasi Masalah Mati Pucuk

 

Tips Mencantikan Payudara

 

Tips Untuk Suami Tahan Lama

 

Teknik Memanjang & Membesarkan Senjata Lelaki

 

Tips Memikat Hati Wanita

 

 

 

 

abangonline.net:...Pembekal Produk Dewasa Terlaris Di Pasaran

AMARAN : Kandungan laman web ini mengandungi bahan yang sesuai untuk orang dewasa (18SX) sahaja. Ianya bertujuan untuk memberi maklumat dan promosi berkaitan produk sahaja. Produk hanya dijual kepada golongan suami isteri sahaja. Kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan produk ini. Terima Kasih.

Kepakaran kami ialah membantu menyelesaikan masalah lelaki atau suami isteri yang lemah diranjang. Kami menawarkan solusi terhadap masalah tersebut. Terima kasih kerana terus melayari website ini. Diharapkan anda akan terus memabaca terlebih dahulu produk-produk yang kami tawarkan sebelum membuat keputusan. Kami amat gembira jika produk-produk yang anda cari selama ini dapat menyelesaikan masalah anda.

vimax

Keupayaan untuk tahan dengan lebih lama
Mengelak & Merawat Masalah Mati Pucuk
Aktiviti seksual lebih ghairah, nikmat & kebahagiaan rumahtangga
Memanjangkan dan membesarkan zakar secara kekal

 

PENGENALAN

Kami adalah pembekal, pengedar dan pemborong produk kesihatan yang berdaftar, khususnya bagi produk-produk dewasa. Fokus kami sepenuhnya pada jualan Internet dan Cash On Delivery (COD). Kami bangga menjadi antara syarikat yang cepat berkembang di Malaysia. Kami juga mempunyai lebih 5000 pelanggan yang berpuas hati dengan perkhidmatan kami.

 

Objektif kami bukan hanya terhad kepada perkhidmatan terbaik tetapi juga membekalkan produk-produk yang berasaskan Herba, Berkualiti, Berkesan, Diiktiraf dan Selamat kepada pengguna.

 

FAKTA

Cuba baca dan renungkan fakta-fakta/kisah-kisah yang merisaukan di bawah ini hasil dari Penyelidikan Online yang diperolehi dari 586 isteri/wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan...

  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka. Hanya 15% sahaja isteri yang mencapai orgasme lebih dari sekali dalam seminggu.
  • 78% daripada isteri mengaku mereka LEBIH SUKA DIBELAI-BELAI SAHAJA dari melakukan seks memandangkan mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

Fakta ini dilihat serius dan kebanyakan suami hari ini tidak mengendahkan masalah mereka dan kurang berusaha untuk menyelesaikannya kerana disebabkan MALU atau EGO yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami. Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan yang diberikan untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata-mata. TIDAK TERCABARKAH EGO ANDA???

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR & BATIN terhadap isteri anda dapat ditunaikan sebaiknya. Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya mereka tidak berasa puas. Wahai suami! Renungkanlah sebentar... Anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun anda cuma melebihkan keperluan zahir sahaja dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?.

ANDA DIBELENGGU DENGAN GEJALA INI...??
ANDA BUNTU MEMIKIRKANNYA...??
ANDA MALU DAN SEGAN...??
ANDA MAHU PENYELESAIAN SEGERA..??

 

Jadilah Suami Idaman Sekarang! Dapat produk di bawah sekarang

VIMAX BIRU PUTIH

vimax biru putih

HARGA : RM160

 


Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

VIMAX BROWN

vimax brown

HARGA : RM280


 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

VIMAX BIRU PUTIH

pek percubaan (10 biji)

 

HARGA : RM60

 


Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PL SUPERGEL

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

PACAK LANGIT

HARGA : RM60


Klik sini untuk maklumat lanjut

 

PROEXTENDER

HARGA : RM180

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PHEROMAX

Wangian Pemikat Wanita

HARGA : RM70

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PHEROLINS

Wangian Pemikat Lelaki

HARGA : RM70

klik di sini untuk maklumat lanjut

VIGRX PLUS

HARGA : RM280

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

EXTENZE

 

HARGA : RM280

 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

VAKOOU

 

HARGA : RM110

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

SEMENAX

HARGA : RM280

Klik di sini untuk maklumat lanjut

ENERGY POWER RING

 

 

 

 

HARGA : RM40

Klik di sini untuk maklumat lanju

 

MOZEHERBS

 

 

 

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

LIBIGIRL

TWIN PEK

HARGA : RM50

 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

THANYAPORN

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

CAT WOMEN SEX DROPS

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

GERMANY SEX DROPS

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

EGO RING

 

HARGA : RM30

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PHERO-X

 

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

VIMAX VOLUME

 

 

 

HARGA : RM280

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

BE-FIT SLIMMING

 

 

 

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

TONGKAT AJIMAT

 

 

 

HARGA : RM40

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

VIRGINITY DROPS

 

 

 

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

GLUTA IDAMAN CLEANSER

 

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

GLUTA COLLAGEN BERRY'S

 

HARGA : RM100

Klik di sini untuk maklumat lanjut

BIO-ANNE

 

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PAM HANDSOME UP

 

HARGA : RM130

Klik di sini untuk maklumat lanjut

MINYAK LINTAH

 

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

 

FIGURE UP

 

 

HARGA : RM70

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

MYSTIQUE

 

HARGA : RM70

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

 

BEAUTY BREAST PUMP

 

HARGA : RM270

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

 

CATUABA

HARGA : RM140

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

 

VOLUME PILLS

 

HARGA : RM280

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

BATHMATE

HARGA : RM260

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

 

 HOT KISS

 

 

HARGA : RM50

Klik di sini untuk maklumat lanjut

MINYAK BELACAK

HARGA : RM60

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

SPANISH GOLD FLY

 

 

 

HARGA : RM300

Klik di sini untuk maklumat lanjut

MEN SECRET GEL

HARGA : RM100

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PINK NIPPLE

HARGA : RM40

Klik di sini untuk maklumat lanjut

IMAX DELAY SPRAY

HARGA : RM100

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

STUD 100

 

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

PHEROMANCES

HARGA : RM80

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

MACA SPRAY

HARGA : RM100

Klik di sini untuk maklumat lanjut

Vibrator Ring

HARGA : RM40

 

Klik di sini untuk maklumat lanjut

 

PheroMiss

HARGA : RM80

 

Klik di sini untuk maklumat lanjut


VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PACAK LANGIT

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

TAMBAH POWER

Klik sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHEROMANCES

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHEROMISS

PEMIKAT LELAKI

Klik di sini

 

 

PHEROLINS

http://www.abangonline.com/images/pherolins.jpg

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

VIBRATOR RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

CAT WOMEN SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

 

SPANISH GOLD FLY

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

TONGKAT AJIMAT

KETATKAN FARAJ

Klik di sini

 

VIRGINITY DROPS

KETATKAN FARAJ

Klik di sini

 

GLUTA COLLAGEN

CERAHKAN KULIT

Klik di sini

 

GLUTA CLEANSER

CERAHKAN WAJAH

Klik di sini

 

HANDSOME UP

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

MINYAK LINTAH

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

MINYAK BELACAK

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

FIGURE UP

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

MYSTIQUE

PEMIKAT LELAKI

Klik di sini

 

BREAST PUMP

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

CATUABA

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

 

VOLUME PILLS

TAMBAH  AIR MANI
Klik di sini

 

BATHMATE

TAMBAH  SAIZ
Klik di sini

 

HOT KISS

PELINCIR FARAJ
Klik di sini

 

MEN SECRET GEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

IMAX SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

STUD 100

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

MACA SPRAY

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PINK NIPPLE

PAYUDARA PINK

Klik di sini

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin